01-03.05.2017 Majówka w mieście

Z powodu nie najlepszej pogody i kataru, który jakoś nie bardzo chce Staszkowi przejść, przedłużony weekend majowy spędziliśmy w domu. Choć nie wyjechaliśmy za miasto staraliśmy się nie nudzić i zabrać Staszka w miejsca, w których jeszcze nigdy nie był.

Odwiedziliśmy Dworzec Fabryczny, który bardzo się Stasiowi spodobał… Prawdę mówiąc nie sam dworzec i nawet nie pociągi podobały się Staszkowi najbardziej, ale duże i puste przestrzenie, po których mógł biegać, „ogród” na dachu i donice z kamieniami oraz ruchome schody.

Po raz pierwszy zabraliśmy też Stanisława do muzeum… Żeby nie było nudno wybraliśmy takie, w którym w charakterze eksponatów występowali m.in. bohaterowie bajek.

W łódzkim Muzeum Kinomatografii oglądaliśmy świat Muminków i Plastusia

Ruszyliśmy w samochodową podróż z Baltazarem Gąbką oraz rejs z Bolkiem i Lolkiem

Zajrzeliśmy też do domku Misia Uszatka (którego Staś chciał bardzo położyć spać), do budy Reksia oraz do iglo pingwinka Pik-Poka

Był czas i na zwiedzanie…

…i na zabawę z dziećmi

…może dlatego Staś nie był ani znudzony ani zmęczony i z zainteresowaniem oglądał różne muzealne eksponaty. Bardzo zaciekawił go fotoplastikon i obraz widziany w trójwmiarowych okularach

Choć Stanisław nie oglądał filmu Machulskiego to zewnętrzna ekspozycja scenografii ze świata Kingsajzu bardzo Mu się podobała – zwłaszcza telefoniczna słuchawka była wielkim „wow!!!”

Atrakcjami majówki było też wieszanie biało-czerwonej flagi z Dziadkami,  jazda z Tatą za kierownicą samochodu (to podobało się Staszkowi najbardziej!) oraz odwiedziny u ulubionego Wujka Grzesia.

Dodaj komentarz

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. WIĘCEJ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.